Φτάσαμε τις 1000 αναρτήσεις σε περίπου ένα χρόνο

insect I

Μια απεικόνιση του ηλεκτρονικού μικροσκοπίου .

Επιστρέψτε στη σελίδα Ασκήσεις στη φυσική της Γ΄ λυκείου

Σας ευχαριστούμε που μας διαβάζατε , σε όλες αυτές τις

αναρτήσεις .

1000-posts

Τα στατιστικά μας :

69.100 επισκέπτες και 981.000 επισκέψεις ,

σε κάτι λιγότερο από ένα χρόνο (25 Αυγούστου ξεκίνησε η σελίδα) .

Η σελίδα φυσικά φυσική , έχει αναρτήσεις που αφορούν την φυσική του σχολείου (κυρίως του λυκείου προς το παρόν) , είναι μια σελίδα με εξειδικευμένες αναρτήσεις . Η σελίδα έχει δημιουργηθεί στο wordpress μέσα σε λίγες ώρες , η δημιουργία της δεν κόστισε χρήματα (είναι δωρεάν) και δεν διαφημίστηκε ποτέ .

1000

Η σελίδα ξεκίνησε από εμένα (τον Κώστα Παπαδάκη) , με σκοπό να δώσω στοιχεία θεωρίας και ασκήσεις που θα μπορούσαν να δουν και να προβληματίσουν τους μαθητές μου . Θεώρησα ότι η δημιουργία ενός blog (site και blog μοιάζουν πια τόσο πολύ) πλεονεκτεί σε σχέση με την έκδοση ενός βιβλίου . Οι λόγοι είναι πολλοί σας δίνω απλά ένα : η δυνατότητα να διορθωθεί και να εμπλουτιστεί οποιαδήποτε σελίδα μέσα σε λίγα λεπτά .

1000 munber

Αρχικά άρχισα να γράφω μικρές αναρτήσεις , με βασικά στοιχεία θεωρίας . Σκεφτόμουν τότε ότι θα γυρνούσα πίσω αργότερα να εμπλουτίσω τα κείμενα . Δεν γύρισα πίσω γιατί ήθελα να προσθέσω όλο και περισσότερο υλικό . Ποτέ δεν φαντάστηκα ότι θα φτάσω τις 1000 αναρτήσεις , όλο αυτό έγινε σταδιακά .

Ήρθε η τράπεζα θεμάτων στη φυσική της Β λυκείου , είπα ότι θα καθίσω να λύσω κάποια από τα θέματα της , η σκέψη ήταν να λύσω 20 – 30 θέματα και στη συνέχεια να συνεχιστεί η λύση των θεμάτων σε άλλες σελίδες και με άλλους συναδέλφους .

Απευθύνθηκα στο ylikonet στο δικτυακό κόμβο που συχνάζουν καθηγητές φυσικής (και οι δάσκαλοι τους)

στο πρώτο σοβαρό πρόβλημα που συνάντησα , το «μητρικό» δίκτυο όπου συνάδελφοι με βοήθησαν και με ενθάρρυναν να συνεχίσω να λύνω τα θέματα . Από το ylikonet , έχω δανειστεί άρθρα και σχόλια που τα θεωρώ αναρτήσεις – στολίδια . Αναρτήσεις από διακεκριμένους καθηγητές με επίπεδο που αρκετές φορές , με ξεπερνάει .

Στη προσπάθεια της λύσης της τράπεζας με βοήθησαν συνάδελφοι που έχουν αξιόλογες σελίδες φυσικής στο διαδίκτυο ,

να αναφέρω :

τον Βαγγέλη Μαρούση και την σελίδα του fz Φυσικής ζητήματα ,

την Δέσποινα Μακρή και την σελίδα της Ατέρμονος μάθηση ,

τον Βαγγέλη Φινδάνη και την σελίδα του from science to engineering .

Ευχαριστώ όλους τους συναδέλφους για την βοήθεια τους .

Ο ρυθμός δεν μπορώ να πω ότι ήταν γρήγορος , είχα να λύσω ένα θέμα , να το γράψω και να κάνω τα σχήματα  . Ειδικά για τα σχήματα , χρησιμοποιώ μια χρονοβόρα διαδικασία που όμως θεωρώ ότι έχει καλό αποτέλεσμα .

Ταυτόχρονα στη σελίδα άρχισαν να κάνουν ερωτήσεις και σχόλια μαθητές . Μαθητές της Β΄ λυκείου που είχαν την αγωνία για τα θέματα της τράπεζας και ρωτούσαν ή πρότειναν τρόπους λύσης των θεμάτων . Η παρουσία μαθητών στη μικρή αυτή σελίδα με έχει συγκινήσει .

hand with a small plant

Στη προσπάθεια να δώσω απάντηση στους μαθητές , ενώ ταυτόχρονα έγραφα νέες ασκήσεις με έφτασε στα όρια μου , δεδομένου ότι υπήρχαν μέρες με δέκα – δώδεκα ερωτήσεις .

Και τότε ήρθε ο άνθρωπος που ένιωσε την ανάγκη να λυθούν τα θέματα , μοιράστηκε το βάρος αλλά και το σήκωσε ψηλότερα :

Ο συνάδελφος Μαρίνος Ηλιόπουλος , ο συνδιαχειριστής Μαρίνος , ο Μαρίνος που μέσα από αυτή την πρωτόγνωρη διαδικασία (και για τους δύο) έγινε φίλος για πάντα .

Two businessman shaking hands

Ο Μαρίνος έλυνε για μήνες και εγώ έγραφα , μου έδωσε τον απαραίτητο χρόνο να λύνω άλλα θέματα δεδομένου ότι η τράπεζα θεμάτων ήταν ατελείωτη (και από ένα σημείο και μετά επαναλαμβανόμενη) . Ο Μαρίνος δεν έλυνε μόνο , έκανε και έλεγχο στις αναρτήσεις , στο βαθμό που προλάβαινε γιατί οι αναρτήσεις ανά μέρες έφτασαν τις 10 . Αριθμός που ακόμα μου προκαλεί δέος .

Μας κούρασε η τράπεζα θεμάτων και αποφασίσαμε κατά τον Απρίλιο να βάλουμε δικά μας θέματα . Με την προτροπή του Μαρίνου , εγώ δεν είχα δημιουργήσει πολλές ασκήσεις έως τότε , αρχίσαμε μια σειρά αναρτήσεων που κράτησε μέχρι τον Μάιο . Μας σόκαρε η αποδοχή των θεμάτων που δημιουργήσαμε , αλλά δεν θα μπορούσαν να ξεπεράσουν ένα αριθμό , αν θέλαμε να είναι πρωτότυπα .

Η ποιότητα έχει πάντα μεγαλύτερο βάρος από την ποσότητα , θεωρώ ότι ο Μαρίνος Ηλιόπουλος έχει δώσει τις ποιοτικότερες αναρτήσεις (το σωστό να λέγεται) στη σελίδα και τον ευχαριστώ .

Ο Μαρίνος Ηλιόπουλος προσθέτει : Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Κώστα Παπαδάκη και στους συναδέλφους που βοήθησαν και βοηθούν να γίνουμε καλύτεροι .

Τώρα δεν υπάρχει πια εγώ , αλλά εμείς (Ο Κώστας και ο Μαρίνος) προχωράμε μαζί και ταυτόχρονα διασκεδάζουμε την λύση θεμάτων που σε αρκετές περιπτώσεις δεν έχουμε ξαναδεί .

Ο Ιούνιος άρχισε με ένα νέο στόχο , να βάλουμε υλικό για την Γ΄ λυκείου , κάναμε αρκετή δουλεία στις ταλαντώσεις , όταν ήρθε η νέα ύλη της Γ΄ λυκείου που είχε μικρές αλλαγές και ένα τελείως νέο τμήμα : τα ρευστά .

1000 posts

Για να βοηθήσουμε τους καθηγητές – συναδέλφους αλλά και για να μελετήσουμε την νέα ύλη κάναμε και μια σειρά αναρτήσεων στα ρευστά . 

Στη συνέχεια βάλαμε θέματα από τις ταλαντώσεις και τις τελευταίες μέρες βάζουμε στα κύματα , με ρυθμό ώστε τον Σεπτέμβριο το μεγαλύτερο μέρος αυτών των κεφαλαίων να έχει ολοκληρωθεί .

Δοκιμάζουμε συνεχώς νέους τρόπους για να βοηθήσουμε τους μαθητές , θεωρούμε ότι η όλη προσπάθεια μπορεί να βοηθήσει συμπληρωματικά κάθε καθηγητή στο έργο του .

Δεν πιστεύαμε ότι θα φτάσουμε στις 1000 αναρτήσεις , κάτι που δεν θα γινόταν πραγματικότητα αν εσείς καθηγητές και μαθητές δεν μας ενθαρρύνατε με τις επισκέψεις και τα σχόλια σας .

Δεν πιστέψαμε ποτέ ότι η διαδικασία αυτή , θα μας έφερνε σε επαφή με ανθρώπους από όλη την Ελλάδα , κάτι το ανεκτίμητο .

Να είστε όλοι καλά και ευχόμαστε με τις προτάσεις και την βοήθεια σας να πάμε ακόμα παραπέρα .

Παπαδάκης Κώστας και Μαρίνος Ηλιόπουλος.

Καθηγητές που φυσικά διδάσκουμε φυσική .

Επιστρέψτε στη σελίδα Ασκήσεις στη φυσική της Γ΄ λυκείου

Advertisements

6 thoughts on “Φτάσαμε τις 1000 αναρτήσεις σε περίπου ένα χρόνο

  1. Μπράβο και στους δύο σας! 1000 αναρτήσεις μέσα σε έναν χρόνο είναι τεράστιος αριθμός. Μάλιστα όταν είναι προσεγμένες και ποιοτικές αποτελούν μεγάλο κόπο που απαιτεί πολύ προσπάθεια. Η σελίδα «Φυσικά φυσική» είναι αυτό που χρειάζεται στους μαθητές ώστε να προετοιμαστούν για τις πανελλήνιες. Συγχαρητήρια και πάλι γιατί δημιουργήσατε κάτι το εκπληκτικό.

    Αρέσει σε 1 άτομο

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s